Urząd Miasta Krakowa, 2013 i 2015 rok.
Przeprowadziliśmy kampanię informacyjno-promocyjną zachęcającą do rozliczania się z podatku PIT w Krakowie. Kraków to nasze miasto i chcemy dla niego jak najlepiej, dlatego z pełnym przekonaniem zrealizowaliśmy wspomnianą kampanię. Efekty były zadziwiajace...
1. „PIT w Krakowie – dobrze się składa” 2015 rok.
Cel :
zachęcenie wszystkich tych, którzy mieszkają, pracują, studiują, żyją w Krakowie,
ale rozliczają się z podatku PIT w innych miejscowościach do tego, aby w rocznym zeznaniu podatkowym za 2014 r. wskazali Kraków jako beneficjenta odprowadzanych przez siebie środków – żeby płacili podatek PIT na terenie stolicy Małopolski.
Efekt:
W 2015 roku w Krakowie zapłaciło podatek ponad 13 tysięcy nowych podatników. Nawet po odliczeniu zgonów daje to największy wzrost od czterech lat, odkąd miasto organizuje kampanie promocyjne w tej sprawie. Wpływy od 13 tysięcy nowych osób dają kwotę ponad 21 milionów złotych.
Kampania w 2015 roku:
modyfikacja koncepcji graficznej kampanii informacyjno-promocyjnej zachęcającej do rozliczania się z podatku PIT na terenie Krakowa – na podstawie wykorzystywanego w 2013 r. key visuala, również autorstwa Agencji Reklamowej Niedzielski, oraz uaktualnienie istniejących projektów i stworzenie nowych.
Grupa docelowa:
- Osoby młode i aktywne – studenci oraz absolwenci wyższych uczelni,
- Osoby podejmujące pierwszą pracę zarobkową,
- Osoby najbardziej aktywne zawodowo – menedżerowie, kierownicy, prezesi, dyrektorzy – napływowi
Hasło:
PIT w Krakowie – dobrze się składa!
Zobacz, co może Twój podatek